تجارت CFDS: در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

طلا یکی از با ارزش ترین و متداول ترین فلزات در سراسر جهان است. ارزش قدردانی آن در طول سالها ، آن را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل می کند.

طلا یکی از دارایی های بسیار معامله شده در بازار معاملات کالای 1 میلیارد دلاری است.

برای طلا ، سرمایه گذاری در بازار با 2. 5 تریلیون دلار ، با میانگین قدردانی در قیمت ها 12 ٪ در هر سال.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از طریق CFD های طلایی وارد تجارت طلا شوید

CFD طلا چیست؟

CFDS طلا یا قرارداد برای اختلاف ، نوعی قرارداد بین خریدار (شما) و فروشنده (کارگزار) است که به شما امکان دسترسی به طلا را می دهد بدون اینکه در واقع دارایی اساسی داشته باشید.

به عنوان بخشی از قرارداد ، خریدار تفاوت بین قیمت باز و نزدیک CFD طلا را در زمان بسته شدن قرارداد می پردازد.

با CFD Gold ، می توانید با اهرم تجارت کنید و موقعیت های بزرگتری را با سپرده های کوچکتر بدست آورید ، در حالی که براساس ارزش کل تجارت سود کسب می کنید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما یک CFD طلایی به ارزش 100 دلار خریداری می کنید که به شما امکان می دهد طلای به ارزش 1000 دلار تجارت کنید. هنگامی که قیمت های طلا 10 درصد افزایش می یابد و به 1100 دلار می رسد ، شما تنها با سرمایه گذاری 100 دلار در وهله اول از طریق CFDS طلای 100 دلار سود کسب می کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت CFD طلا

1. تورم

هر وقت تورم در یک کشور خاص افزایش می یابد ، مردم به دلیل کاهش ارزش آن ، به ارز خود ایمان از دست می دهند. از این رو ، آنها به دلیل سهولت در قدرت مبادله ، سرمایه گذاری در سایر محصولات مانند طلا را آغاز می کنند. افزایش تقاضای طلا هنگامی که نرخ تورم نیز زیاد است منجر به افزایش قیمت طلا می شود و از قیمت CFD طلا قدردانی می کند.

از طرف دیگر ، هنگامی که کشورها فشارهای توقیف را پشت سر می گذارند ، مردم به ارز خود را نگه می دارند و از سرمایه گذاری در طلا خودداری می کنند ، که منجر به کاهش قیمت طلا می شود و در عوض CFD های طلا را کاهش می دهد.

2. عرضه و تقاضای جهانی طلا

تقاضا برای طلاها هرگز قرن ها به پایان نرسیده است. مردم به دلیل استفاده از آن به عنوان یک قطعه جواهرات ، فقط طلا خریداری نمی کنند بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری محکم که با گذشت زمان قدردانی می کند.

هر زمان که تقاضای طلا از عرضه آن فراتر رود ، قیمت طلا افزایش می یابد و منجر به قدردانی در قیمت های CFD طلا می شود. در مقابل ، در بعضی مواقع ، گلد نیز وقتی عرضه آن بیش از تقاضا باشد ، ارزش خود را از دست می دهد و منجر به افت قیمت CFD طلا می شود.

3. اقتصاد جهانی

تقویت اقتصاد جهانی از ارزش CFD های طلا و طلا قدردانی می کند. این امر به این دلیل است که وقتی اقتصاد جهانی پایدار است ، مردم تمایل دارند سرمایه گذاری های خود را افزایش داده و اوراق بهادار خود را متنوع کنند. با این حال ، در شرایط آشفتگی اقتصادی ، مانند جنگ ، رکود اقتصادی یا همه گیر ، تضعیف در کل اقتصاد جهانی منجر به کاهش قیمت های CFD طلا و طلا می شود.

4- نوسانات ارزی

ارزهای عمده مانند USD رابطه معکوس با قیمت CFD طلا و طلا دارند زیرا دلار پول ذخیره جهان است. هرگونه کاهش در دلار در بازار فارکس منجر به افزایش قیمت CFD های طلا می شود زیرا سرمایه گذاران فعلاً به سمت تجارت طلا تغییر می کنند و سرمایه گذاری های خود را در دلار کاهش می دهند.

افزایش دلار ، سرمایه گذاران را به سمت خرید بیشتر دلار و سرمایه گذاری آنها در طلا کاهش می دهد و منجر به کاهش قیمت CFD طلا می شود.

مزایای تجارت CFD های طلایی

هزینه ذخیره سازی یا حمل و نقل

CFD های طلا به شما امکان می دهند قیمت طلا را بدون داشتن در واقع آنها حدس بزنید. از این رو ، هنگام خرید CFD طلایی ، نیازی به ذخیره یا حمل طلای فیزیکی ندارید زیرا فقط به عنوان یک قرارداد الکترونیکی به شما ارائه می شود.

نمونه کارها سرمایه گذار را متنوع می کند

CFD های طلایی معامله گران را قادر می سازد تا اوراق بهادار خود را در فلز زرد با ارزش بالا قرار دهند. از آنجا که این یک دارایی با امنیت ایمن است ، طلا به دلیل نقدینگی آن و پرچین در برابر تورم به دلیل نقدینگی و قدردانی از قیمت ها ، یک دارایی محافظت کننده است. اضافه کردن طلا به نمونه کارها سرمایه گذاری شما آن را متنوع می کند و به شما کمک می کند تا با کاهش کلی خطر ، بازده را در هر دو بازار در حال سقوط و در حال افزایش ضبط کنید.

تجارت اهرم

با CFD های طلایی ، می توانید از تجارت با اهرم لذت ببرید ، که این امکان را به شما می دهد تا از آنچه در واقع می توانید از آن برخوردار باشید ، موقعیت های بیشتری را در بازار بدست آورید. این بدان معناست که وقتی با یک اهرم تجارت می کنید ، بگذارید بگوییم ، 50: 1 ، به شما امکان می دهد موقعیت های به ارزش 50 دلار برای هر 1 دلار در حساب خود بخرید. این امر این امکان را برای شما فراهم می کند که موقعیت های قابل توجهی بالاتر از آنچه که می توانید در غیر این صورت داشته باشید.

نقدینگی و انعطاف پذیری بالا

CFD های طلای محصولات بسیار نقدینگی و انعطاف پذیر هستند که معامله گران را قادر می سازد تا در هر مقطع زمانی و بدون هیچ دردسر قرارداد را خریداری یا بفروشند. به همین دلیل CFD های طلا برای تجارت بسیار راحت هستند. از آنجا که آنها با تاریخ انقضا همراه نیستند ، می توانید تا زمانی که می خواهید روی آنها نگه دارید و فقط در صورت تمایل از تجارت خارج شوید ، بدون هیچ گونه تعهدی.

چگونه می توان CFD های طلا را به طور مؤثر تجارت کرد

  1. یک کارگزار CFD را که طلا را به عنوان محصولی با نرخ رقابتی و گسترش ارائه می دهد ، شناسایی کنید
  2. یک حساب بازرگانی را با یک کارگزار باز کنید که از اهداف معاملاتی ، اهداف ، استراتژی ها و سبک معاملات کلی شما تعریف می کند
  3. تجارت را با یک حساب نسخه ی نمایشی شروع کنید تا درک کنید که بازار چگونه کار می کند ، چگونه سفارشات و ابزارها و تکنیک های مختلفی را که این پلتفرم ارائه می دهد ، قرار دهید
  4. یک استراتژی معاملاتی را انتخاب کنید که به شما در انجام معاملات موفق CFD طلایی کمک می کند
  5. بودجه معاملاتی خود را داشته باشید و حساب خود را بر این اساس تأمین کنید
  6. اندازه موقعیتی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف بلند مدت شما باشد
  7. با توجه به تجزیه و تحلیل بازار ، موقعیت طولانی یا کوتاه را باز کنید
  8. با نوسان قیمت های طلا ، تجارت خود را کنترل کنید
  9. از تجارت خارج شوید وقتی احساس می کنید سطح خروج ایده آل رخ داده است

از طریق CFD ها ، فلز زرد همیشه انتفاعی را تجارت کنید

تجارت CFD Gold دارای مزایای زیادی مانند اهرم ، سهولت اجرای ، هزینه های پایین و فرصت های طولانی و کوتاه در بازار است.

شما می توانید CFD های طلایی را در بازارهای زغال اخته تجارت کنید و از گسترش رقابتی و همچنین محیط های تجاری شفاف لذت ببرید. برای یک حساب تجارت زنده ثبت نام کنید یا یک حساب آزمایشی بدون ریسک را در بازارهای زغال اخته امتحان کنید.

آخرین مقاله

بسته بندی بازار فارکس: 23 دسامبر

سرمایه گذاری ارزش چگونه کار می کند؟

نمودار فارکس روز: شکل گیری الگوی تجارت نزولی طلا

دسته بندی ها:

فارکس

تجزیه و تحلیل روزانه فارکس

کالاها

ارزهای رمزنگاری

استراتژی های معاملاتی

سهام

هفته پیش

مطالب مرتبط

تجارت کالا در استرالیا چقدر سودآور است؟

استراتژی های برتر تجارت نقره برای پیشبرد

تجارت نفت خام: نکات و استراتژی ها

به ما در Telegram بپیوندید و هشدارهای زمان واقعی را در مورد فارکس ، شاخص ها ، طلا ، رمزنگاری و به اشتراک گذاری CFD دریافت کنید

telegram cta

youtube cta

بازارهای زغال اخته

در کانال YouTube ما برای تجزیه و تحلیل روزانه فارکس توسط تحلیلگر ارز ما مشترک شوید

ثبت نام در مربای زغال اخته

از موقعیت های تجاری خود با بینش و نحوه راهنمایی ، مستقیماً به صندوق ورودی خود هر هفته نسخه پشتیبان تهیه کنید

حساب شما
قیمت گذاری
بستر، زمینه
ابزار
ابزارهای تجاری
اخبار و به روزرسانی ها
تجارت را بیاموزید
شراکت
با ما آشنا بشو

کپی رایت © 2022 بازارهای زغال اخته. کلیه حقوق محفوظ است.

معاملات حاشیه شامل ریسک بالایی است و برای همه سرمایه گذاران مناسب نیست. قبل از ورود به هرگونه معاملات حاشیه ای با بازارهای زغال اخته ، باید اهداف ، وضعیت مالی ، نیازها و سطح تجربه خود را با دقت در نظر بگیرید و در صورت لزوم به دنبال مشاوره مستقل باشید. فارکس و CFD محصولات بسیار اهرمی هستند ، به این معنی که هم سود و هم ضرر بزرگ می شود. شما فقط باید در این محصولات تجارت کنید اگر خطرات ناشی از آن را کاملاً درک کنید و می توانید ضررهایی را تحمل کنید که بر سبک زندگی شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

برای مشتریان مستقر در استرالیا: Blueberry Markets Pty Ltd (ABN 40 606 959 335) یک اتومبیل (001245440) تحت Acy Capital Pty Ltd (AFSL No. 403863) (ABN 49 167 260 504) است. بیانیه افشای محصول (PDS) و یک راهنمای خدمات مالی (FSG) برای محصولات ما برای بارگیری از صفحه اسناد حقوقی ما در دسترس است. شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از محصولات یا خدمات ما ، آنها را با دقت ارزیابی و در نظر بگیرید.

برای مشتریان غیر استرالیا: Blowberry Markets دامنه ثبت شده Acy Capital Australia Limited (ACY) است. ACY مجاز و تنظیم شده توسط کمیسیون خدمات مالی Vanuatu (VFSC) (مجوز VFSC شماره 012868).




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: